By browsing my site you agree to use cookies. You will only see this message once.

Find out more...

Történetem

Visszatekerhettek a múltam néhány főbb eseményéhez, melyek nagy hatással voltak arra, hogy amit láttok, létrejöjjön.

2019 - Just Dance Party budapesti 2. hely

Ez volt a második Just Dance Party-m és ezennel Magyarországon. Mivel a 2019-es Országos Just Dance Bajnokságból lényegében kizártam magam azáltal, hogy elvállaltam a szervezői szerepet, így mindenképp szerettem volna indulni egy nagy színvonalú magyar versenyen is ebben az évben.

A tét ugyan az volt mint Berlinben, viszont örülök, hogy más magyar játékos is megkapta a lehetőséget a bejutásra.

2019 - Just Dance Party berlini győzelem

A 2018-as Országos Bajnokság után elterveztem, hogy idén, 2019-ben, szeretnék legalább egy külföldi versenyen is részt venni, hogy új kihívókra találjak. Berlinre esett a választás ahol a Just Dance Party turnéjának utolsó előtti állomása volt. Egy városnézéssel egybekötve szerettem volna megragadni a dupla esély lehetőségét, hogy indulhassak a fődíjért, ami egy párizsi stúdió látogatás, illetve, hogy bekerülhessek a játékba. Már fél évvel előre tudtam, hogy hatalmas tétje van. Ennek köszönhetően elértem a célom és a berlini Just Dance Party győzelmével megkaptam ezt a lehetőséget. Sajnos teljes videók nincsenek, de készült pár Instagram story a helyi host, Pachuco McPower által, majd később egy interjú a Just Dance Mánia jóvoltából.

GPeti07 - Just Dance Party berlini díjátadó

2019 - W.O.W. of dance

2019 márciusában elkezdtem Kortárs-hiphop táncórákra járni a WOW of dance-nél, hogy finomítsam és bővítsem a mozgáskultúrámat. Itt egy szuper csapatot ismertem meg, nem utolsó sorban remek tanárral. Jó ide járni, táncolni, fejlődni, nem mellesleg kikapcsolódni.

A Just Dance-hez kapcsolódóan kezdtem el táncórákat keresni, miután visszanéztem az Országos Bajnokság videóit. A társastáncot kipróbáltam, jó-jó, de nem arra vágytam, valami kihívást kerestem, ami elég nehéz ahhoz, hogy fejlődni tudjak. Aztán Floo ajánlotta nekem WOW of dance-t, ami nagyon tetszett, pont ezt kerestem, és pozitív volt már az első alkalom. Ami még szintén hasznos, hogy a Just Dance extrém számaihoz hasonló koreográfiákat tudtok tanulni, melyek néhány mozdulatát a játék során is fel tudok használni, csupán részletesebben, kifinomultabban tudom megtanulni az egyes részleteket, remek koreókba építve.

2019 - Közvetítések indítása

Streamer és videós tevékenykedésem a Just Dance-hez kapcsolódóan indult 2019.03.05-én. Már egy évvel korábban kezdtem ezen gondolkozni, tervezgetni, de kellett egy kis idő, és nem kevés bátorság, és egy nagy baráti lökés, hogy el is kezdjem, mert nem mindig olyan szép és könnyű minden, mint az látszik. Azóta is folyamatosan fejlesztem, és igyekszem újabbnál-újabb és változatosabb tartalmakkal, technikai újításokkal fejleszteni a közvetítéseket. Nem utolsó sorban remek nézőimnek köszönöm, hogy hozzátesznek ahhoz, hogy még jobban élvezzem ezt csinálni! :)

2018 - Magyar Országos Just Dance Bajnok lettem

2018 ősszén megszereztem a legnagyobb magyar Országos Just Dance bajnoki címet, de mielőtt részletezném jöjjön egy kis előzmény:

A 2018-as tavaszi MondoCon volt az első, ahol dobogós helyet értem el, azaz 2. lettem. A Nyári MondoCon-on - a Tavaszi MondoCon verseny győztesével, és az Országos verseny döntősével ismét meg kellett küzdenem, ezúttal sikeresen, de még hátra volt egy összecsapás, hogy elérjem az első 1. helyezésemet, amit sikerült megnyernem! Ekkor kaptam meg a belépőmet a 2018-as Országos Bajnokságra.

Ezt követően, csak arra vártam, hogy milyen táncokat kell majd gyakorolnom. Így belegondolva sokat gyakoroltam, az Extrém számokat kevesebbet, mert egyszerűen nem volt több időm rá.

Selejtező

Eljött a selejtező, a nevem elsőként került az ágrajzra, ami azt jelenti, hogy a Selejtező két táncát összesítve nekem lett a legtöbb pontom, ez meglepően jó kezdés volt. A legjobb 3 versenyző kapott egy bannolási lehetőséget, amit én nem akartam először kihasználni, mert mindegyik számot úgy éreztem, hogy ugyanannyira tudom.

Főág

Kezdetét vette a tényleges verseny. 8-an jutottak be ide, mindenki jól táncolt. Ekkor 3-ból 3-at nyertem, így egyenesen a döntőbe jutottam.

Döntő

Pár órával később eljött a döntő, fent a nagy színpadon! Itt már csak az extrém táncok jöhettek szóba. Sok-sok ember nézett a színpadra. Nem izgultam, koncentráltam. Még az elején én is a sorok közt ültem, amíg kiderült ki lesz az ellenfelem, így eléggé kipihentem magam, így nagyon nem voltam formában az első számnál, ami az Animals extreme volt, de sikerült nyernem benne.

Utolsó tánc

A döntőben egyenlítettem 2-2-re, majd következett az utolsó tánc, a Walk This Way. Elkezdődött a tánc, az első mozdulat X lett mindkettőnknek, aztán jöttek a Perfect-ek és mentek is, de az ellenfelemnek nem, így az elején le is maradtam közel fél centi csíkkal. A 2. csillag környékén utolértem pontban, és ide-oda dobáltuk a koronát. A közönség ekkor már ujjongott, sikítozott. A vége előtt megint lemaradtam egy hajszállal, ami itt elég sok pontot jelent, nem ronthattam egyet sem. Néhány másodperc több másodpercnek tűnt. Végül behoztam a pontokat éppen a legeslegvégére, és a maximum 13333 pontos skálán, 9 pont különbséggel megnyertem a 2018-as Országos Bajnokságot!

GPeti07 - Just Dance magyar bajnoki kupa emelés

2018 - Just Dance Világbajnokság selejtező

Számomra meglepő, de nagyon jó helyezést értem el a Világbajnokság selejtezőjén, viszont így is 161 emberen múlt előttem hogy bejussak. A World Dance Floor-on zajló online selejtezőt hat egymást követő pénteken tartották, amiken 6 tánc pontját összegezték és a legjobb eredmény került be a listára. Ugyan a 2019-es fináléra nem jutottam be, de elég jó eredményt értem el:

  • Magyarország: 1.
  • Európa egyes részein összegezve: 9.
  • Az egész világon: 162.

GPeti07 - Just Dance World Cup eredmény 2018

2018 - Just Dance Mánia közösség

A Just Dance Mánia egyik alapító tagjaként célunk egy aktív közösség létrehozása volt, ami összefogja a magyarországi Just Dance rajongókat és népszerűsíti a játékot. Sajnos Magyarországon nem olyan népszerű a játék, de tevékenységünknek köszönhetően láthatóan egyre többen ismerik meg és egyre több helyen jelenik meg a Just Dance a csapat által, vagy akár más szervezők által.

A Just Dance Mániával, 2018 elejére elkészült a weboldalunk, szórólapjaink, stb. mert ekkor már is több kollégiumba hívtak minket, ahol különböző események alkalmával JD bulikat szerveztünk, ahol szintén sokat táncoltam én is. Első saját "Nyitóbuli"-nkat is megszerveztünk az InGame bárban, majd közösen a PlayIt-en és a RealGamers-en is részt vettünk.

Az első 1,5 évben rengeteg időt foglalkoztam ezzel, hogy minél hamarabb, minőségi felületek és tartalmak jöjjenek létre, viszont az utóbbi időben (2019-ben) már más, egyéni úton, azaz élő közvetítések és videós tartalmak irányából is megközelítettem a Just Dance népszerűsítését, és erre helyeztem a hangsúlyt.

A lenti linkek közt megtaláljátok az általam fejlesztett, tervezett és dizájnolt közösségi weboldalt, remélem tetszik! :)

2017 - Just Dance

Valójában 2015 környékén hallottam róla először, viszont mikor 2017-ben felfedeztem az akkor megjelent Just Dance Now-ot, na az fogott meg igazán, ugyanis ezt lehetőségem volt kipróbálni otthon. Eleinte csak ritkán vettem elő pár tánc erejéig, később már többször is befizettem rá. 2017 szeptember végén a Heroes of the Storm-al voltunk kiállítani a Real Gamers 9-en és ekkor találkoztam a kinectes Just Dance változattal, ami sokkal szimpatikusabb volt, mivel nem kellett fogni a telefont, ekkor ismertem meg a mai Just Dance Mánia néhány tagját is. Ezt követően vettem meg az első saját konzolomat a Just Dance 2018-al együtt, hogy otthon is tudjam táncolni az akkori legújabb játék számait.

A számomra első Schönherz-es kolis bajnokságra 2017 végén még YouTube videókat nézve készültem, és valahol a középmezőnyben végeztem. Vettem PS4-et, kamerát hozzá, az egyik kedvenc játékomat, és persze a Just Dance 2018 sem maradhatott ki. Ezután egyre jobb és jobb eredményeket értem el a versenyeken.

Természetesen nem mindig csak a versenyekre készültem. Sokat jártam Just Dance bulikra, a versenyek után is még maradtam táncolni, ahol sok kedves embert megismertem, akik szintén szeretnek táncolni. :) Mindeközben folyamatosan dolgoztam, és nem mindig volt időm gyakorolni a versenyekre, de legalább egyszer minden kiírt koreográfiát elpróbáltam.

2015 - Heroes of the Storm Magyarország

A játék magyarországi közösségének felületeit nagyon jól indítottuk TM-el és Abydos-sal, alig fél év alatt több, mint 2000-es létszámmal, ahol számos hasonló közösséget szorítottunk magunk mögé minőségi tartalmainkkal. Elkezdtünk versenyeket szervezni és megjelenni számos rendezvényen, mint a kecskeméti Real Gamers vagy a Mondoconon (később PC Guru Show lett), és budapesti gamer bárokban. Remek csapatunk volt, melyhez később Westen is csatlakozott, aki caster-ként közvetített mérkőzéseket a közös csatornánkon, később egyénileg vitte tovább ezt a közösséget.

2015 - Esport kezdetek

Ekkor kezdtem el a játékokkal e-sport szinten foglalkozni, pontosabban először a Heroes of the Stormmal.

2010 - Command & Conquer 4, Európa bajnokok lettünk

A német United Forum szervezésével sok meccsen győztünk, és végül megynyertük az egyik európa-bajnokságot azaz a "European-Conflict: Herausforderungen"-t. A csapat tagja volt rajtam kívül még Sanraith és Abydos. Sajnos ekkoriban még gyerekcipőben jártak a streamek, videós tartalmak.

Az egyetlen még abból az időből származó mérkőzés videóját itt láthatjátok, felújított formában:

2008 - Command & Conquer közösség létrehozása

Mikor megjelent a Tiberium Wars 3 és megismertem egy szerveren TM-et, nem sokkal később létrehoztuk első weboldalunkat, így eymásra találhattak a játékosok, hogy izgalmasabbnál izgalmasabb meccsek jöhessenek létre magyar résztvevőkkel. Később Abydos is csatlakozott, aki jobbnál jobb híreket írt, képeket posztolt. Ekkoriban népszerűbb oldalt hoztunk létre, mint az akkori "hivatalosnak szánt" C&C közösségi oldala, így felkértek, hogy dolgozzunk velük. Ez azóta már csak Facebook oldal formájában működik, ugyanis sajnos a játék nehéz utat járt be az elmúlt években.

2007 - A online jelenlét

Már ekkor is régóta szeretett RTS játékom újabb részének megjelenésével kezdődött az online gamerségem, mikor megjelent a Tiberium Wars 3, amit megvásárolva kinyílt a világ egy új, izgalmas, ismeretlen része.